Slučajni prolaznik

Tuesday, January 27, 2009



Hoću da sam oblak,
da niko ne zna oblik moj,
mala prolazna sitnica,
zaklon putniku namjerniku,
što kroz pješčani sjaj gazi..
mala utjeha ptici
što leti pod mojim okriljem,
prolazna radost i krici
duše čovjeka – smijeh.
Mali bijeli oblak je
radost oku romantičara
koji sve vidi kroz srce svoje
i kog ljubav očarava..
Da se kupam u jezeru suza
djevojke koja voli
iskrenost ćeš vidjeti
u naborima ako znaš da je prepoznaš..

Nisam tu da zaklanjam sunce
izvor inspiracije života!
Tu sam da razvedrim tvoje lice
slično nestalnim mi naborima
da ti kažem da od tvoje
ima dubljih bora
dubljih i od mora
i da želim da mi pokloniš suze
kao djevojka osmjeh slučajnom prolazniku
u životu svom..
Želim u tvom stomaku probuditi usnule leptire
i dugu koja umire u tvojim očima
koja te čini svojim
a time i ja sam bar na tren
(a to je dovoljno) nekome važna..
Probudi se..!

Mazaya 2001. 2#

Novembar 2001.

2 comments:

Unknown said...

Dakle... poput dubokog pogleda u oči zbunjenog ili poput vatre koja uzmiče vodenoj bujici - ili sam se pronašla ili sam ustuknula: lijepo je vjerovati čulima. Nadahnut sopstvenom iskrenošću, vjerujem da je nebesko pronstranstvo postalo malo za ono što želiš da pružiš a imaš. Jako lijepo i - rijetko!

Maya Freeman said...

Hvala Ana-Marija..
Prati blog - na svakih 10 dana postaviću po jednu od pjesama.. lijepo je napisati iskren stih i dopustiti ljudima da se u njemu nadju..

Post a Comment

stampboards - the new place to discuss STAMP COLLECTING and PHILATELY!

Badge