30.05.2002.

Friday, May 15, 2009





Pohod želje jedne

Milion zvezda
je u nebo utkalo veče
pričajući bajku za počinak duša,
moja noćas mira naći neće
poželjeće ka tvom biću da se kreće...

Upali noćas u fenjeru nadu,
neka gori ko na gori svetionik
neka prizove zvezdu u padu
za srebrnast sjaj morskog žala
i bljesak svakog vala.

Sačekaj da bonaca u pohod krene,
pa da ti sa očiju skine sve mrene
i dozove vilu belog oleandra
i vilenjaka sa obala Skadra..
Nek vila pohara tvojih misli pute,
neka mjesto mene poljubi ti skute
nek iz tvojih ruku prvu zvjezdu rodi
da baš ta prva,
nebom plavim zabrodi...

Vilenjak nek ti da snagu
da boriš se za to što želiš
silinom volje prkosi i vragu
al nemoć nemoj da dozvoliš..

Ja sam tu, iza te gore
mjesec će ti osvjetliti staze,
iza nje čekaće te more
preko kojeg slutnje moje gaze..
Nek nam se želje dodirnu i zagrle,
kao dva, u susretu vala
neka grotlu tajne pohrle
i rasplinu se u zoru kao magla..

Mazaya #9

0 comments:

Post a Comment

stampboards - the new place to discuss STAMP COLLECTING and PHILATELY!

Badge