Miris pocetka

Monday, September 3, 2018

Da,
Više ne nedostaješ..
Kao napušten voz stao si na peronu sopstvene gluposti 
ispustio tugaljive izgovore i izdahnuo poslednji krik prekora.

Jesam, 
sposobna sam..
za sve ono što si mislio da ne mogu.
Smogla sam snage da volim više i jače 
od uragana tvojih izlizanih mačo forica i fazona.

Tako je.
Dok mi se krezubo smiješ iz stanice 
koju si prikazivao kao posebnu destinaciju,
ja stamena stojim na pramcu broda 
koji plovi u zalazak novih pobjeda i avantura.

Tvoj smijeh ne zasjenjuje mirnoću moje dostojanstvene figure 
u bonaci osjećanja za koja si smatrao da ih nisam ni vična ni dostojna.

I za kraj,
Vjerujem ti.. da je tvoja istina bila i ostala 
vjerna samo tebi, projekciji koju si htio za mene 
a koju sam sama prevazišla.

Marija Tadić
22.08.2018.

0 comments:

Post a Comment

stampboards - the new place to discuss STAMP COLLECTING and PHILATELY!

Badge