Neko sličan tebi?

Tuesday, March 3, 2009


Preživjela sam samoubistvo tvoje
ali ne mogu.. moje ljubavi..
Eto sinoć
moje biće hoteći da mi
podari malo vedrine
iz riznice uspomena,
donese prašnjavo sjećanje na tebe,
upakovano u topli zimski san..
Mislila sam da sam
ispraznila sve ćoškove tavana
od tebe, ali..
taj čin, srca svoga
odrazio se na moju dušu
dubinom najgromkijeg akorda na klaviru.

Sjetih se tebe, ali to likom nisi bio ti..
Neko drugi me je grlio..
neko me je ljubio
tražeći od mene odgovor
kao što ga ja tražih od tebe..
Odgovoriti nisam znala,
nisam htjela.. izdalo me obećanje..
ili sam izdala sebe.. ne mogavši
odbiti tu bezazlenu pruženu pažnju..

Ljudska smo bića zar ne_
Potrebna nam je toplina,
pažnja, pokret, tišina..
i samo pogled..
žašto da lažem?Ali ti kažem
da sam mogla obuzdati snove
ne bih ni pisala riječi ove
jer bi me mučilo nešto u meni
što mi ne da ni nadu u ostvarenje..
Taj neko je neočekivano bio tu..
kao i ti.. ali je razlika
jer neće me pustiti tek tako..
a ja nisam sigurna
da li bih sa njim oživjela stari san
i tako ti se osvetila..
možda sam zaboravila i biše ne znam,
kako se to radi.. VOLI..

Mazaya 2001 5#

0 comments:

Post a Comment

stampboards - the new place to discuss STAMP COLLECTING and PHILATELY!

Badge